Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
  • 1- Paytrek’e nasıl başvurabilirim?

    - Paytrek'e başvuru yapmak için ana sayfada bulunan başvuru linkini tıklayabilirsiniz.

  • 2- Paytrek komisyon oranları nedir?

    - Komisyon oranlarımızı öğrenmek için info@paytrek.com mail adresine mail gönderebilirsiniz

  • 3- Paytrek ödeme vadeleri nedir ?

    - Ödeme vadelerimiz günlük ve haftalık olarak değişim göstermektedir.

  • 4- Paytrek avantajları nelerdir ?

    - Size özel komisyon ve vade oranı, aynı gün Sanal POS açılışı, tüm kredi kartları üzerinden taksitli alışveriş, yurtdışı kartları, bankamatik (debit), sanalkartlar, ön ödemeli kartlar üzerinden de tek çekim işle yapabilirsiniz, size özel satış danışmanı

  • 5- Başvurum ne zaman onaylanır ?

    - Talep edilen evrakları eksiksiz bir şekilde iletmeniz durumunda satış destek ekibimiz sizinle hızlı bir şekilde irtibata geçerek 1 gün içerisinde sisteminizi aktif edecektir.

  • 6- Birden fazla sitem var, Paytrek’i bu sitelere entegre edebilir miyim?

    - Evet, tüm siteleriniz için Paytrek ödeme sistemini kullanabilirsiniz.

  • 7- Üyeliğime birden fazla banka hesabı tanımlayabilir miyim ?

    - Evet, farklı döviz kurları üzerinden ödeme almak istiyorsanız her bir döviz kuru için ayrı bir hesap iletebilirsiniz.

  • 8- Yurtdışı kartları üzerinden ödeme alabilir miyim?

    - Evet, Paytrek sistemi içerisinden yurtdışı kartlar ile ödeme alabilirsiniz.

  • 9- Farklı döviz kurları üzerinden ödeme alabilir miyim?

    - Evet, 3 farklı kur ( USD, EURO, GBP) üzerinden ödeme alabilirsiniz.

  • 10- Paytrek fatura kesmekte midir ?

    - Evet, satış komisyonları karşılığı firmalara her ay fatura kesilmektedir.

  • 11- Müşteri ekstrelerinde hangi ismi görmektedir ?

    - Paytrek ödeme altyapısı ile ödeme yapan kişiler ekstrelerinde "Paytrek - Web sitesinin Adı” ifadesini görmektedirler.

  • 12- Paytrek ödeme altyapısını sistemime nasıl entegre ederim ?

    - Paytrek.com.tr anasayfasında bulunan Geliştiriciler sekmesinden örnek entegrasyon kodlarına ulaşabilir. Kendinize özel test üyeliği açarak geliştirmiş olduğunuz servisleri test edebilirsiniz. Bu servislerde takıldığınız bir nokta olur ise support@paytrek.com mail adresinden yardım alabilirsiniz.

  • 13- Paytrek üyeliği için hangi evrakları göndermek gerekir ?

    - Vergi Levhası, İmza Sirküsü, Ticaret Sicil Gazetesi, Şirket sahibi ve varsa %25 hisse sahibi ortakların kimlik fotokopisi, Faaliyet Belgesi, Banka Hesap Dekontu(Cüzdanı), Şirkete ait fatura (elektrik, doğalgaz, su veya sabit telefon), Şirket sahibi veya imza yetkilisinin findeksi

  • 14- İptal ve iadeleri nasıl yaparım, ne kadar zamanda müşterinin kartına geçer ?

    - İptal ve iade işlemlerini size sağladığımız özel bir altyapı sayesinde isterseniz kendi sayfalarınız üzerinden, isterseniz paytrek.com.tr’ de size özel açılan sayfa içerisinde yapabilirsiniz. İptal ve iade işlemini sistem üzerinden başlattığınız zaman online olarak işlem tamamlanır ve bankaların iade prosedürleri doğrultusunda kredi kartlarına 1 ile 3 iş günü, bankamatik(debit) kartlarına 7 ile 10 iş günü arasında yansımaktadır.

  • 15 - Prod(Canlı) ortam için apikey ve secretkey bilgilerine nereden ulaşabilirim ?

    - Yönetim panelinde kullanıcı adı altında yer alan hesap bilgileri sekmesinden api key ve secret key bilgilerine ulaşabilirsiniz.( https://secure.paytrek.com.tr/dashboard/account_info linkinden api key ve secret key bilgilerine ulaşabilirsiniz.)

  • 16 - Yönetim paneline hangi adresten ulaşabilirim?

    - Yönetim paneline https://secure.paytrek.com.tr/dashboard/login adresinden ulaşabilirsiniz.

  • 17 - Test ortamına ait apikey ve secretkey bilgilerini Prod(Canlı) ortamda kullanabilir miyim?

    -Test ortamına ait apikey ve secretkey bilgileri ile Prod(Canlı) ortamda işlem yapamazsınız.

  • 18 - Yönetim paneline ait giriş bilgileri ne zaman/ne şekilde ulaşır?

    - Yönetim paneline giriş bilgileriniz üyeliğiniz aktif olduğu zaman başvuru sırasında belirtmiş olduğunuz yetkili e-posta adresinize ve telefonunuza iletilecektir.

  • 19 - Test ortamı için apikey ve secretkey bilgilerine nereden ulaşabilirim?

    -Yönetim panelinde kullanıcı adı altında yeralan hesap bilgileri sekmesinden api key ve secret key bilgilerine ulaşabilirsiniz.( https://sandbox.paytrek.com/dashboard/account_info linkinden api key ve secret key bilgilerine ulaşabilirsiniz.)

  • 20 - 3D li satışlarda , satışın durumu nasıl öğrenebilirim?

    -3D’li işlemlerde döndüğümüz token ile sale endpointine get isteği atarak satışın son durumunu öğrenebilirsiniz.

  • 21 - Return url ile forward url arasındaki fark nedir?

    -Forward URL 3Dli işlemler için yönlendirme yapılan URL'dir.Return URL başarılı işlemlerin dönüldüğü URL dir[Return URL size gönderdiğimiz URL'dir.Forward URL (3D)müşteriye gönderilmektedir.]

  • 22 - Test ortamında yapılan 3D'li işlemlerde 3D şifresi nedir?

    -3D şifresi “a” dır

  • 23 - Banka/Debit kartları ile yapılan ödemelerde 3D Secure zorunlu mudur?

    -Banka/Debit kartları ile yapılan ödemelerde 3D Secure zorunludur.

  • 24 - Paytrek POS’larını kullanmak için SSL zorunlu mudur?

    -Paytrek SanalPOS’ları üzerinden ödeme alabilmeniz için web sitesinizin ödeme sayfasında SSL sertifikası olması zorunludur.